Audyt UX / użyteczności
Audyt UX / użyteczności (ang. User Experience) to dokładna analiza witryny pod kątem realizacji celów firmy i użyteczności z punktu widzenia klienta. Sprawdzimy m.in. takie elementy jak bezpieczeństwo, ścieżka zakupowa czy łatwość w poruszaniu się po stronie i odporność na błędy użytkowników.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Nasza metodologia.
Korzystając z Google Analytics sprawdzamy stronę w oparciu o metodę ABC, czyli skupiamy się na trzech najważniejszych metrykach, tj. Acquisition – pozyskiwanie, Behaviour – zachowanie oraz Conversion – konwersja. Dzięki takiemu spojrzeniu dowiemy się z jakich źródeł jest pozyskiwany ruch na stronę, jak użytkownicy się na niej zachowują, a także jak konwertują. Stworzymy profil użytkownika oraz sprawdzimy jakie potencjalne problemy może napotkać podczas swojej wizyty. Przetestujemy stronę pod kątem heurystycznym w poszukiwaniu problemów i zaproponujemy ich poprawę. Dzięki nagraniom sesji i mapom ciepła określimy, na co użytkownik zwraca szczególną uwagę. Zweryfikujemy czy najważniejsze strony są wykonane prawidłowo pod względem dobrych praktyk z zakresu User Experience. Całość zwieńczy obszerny raport wskazujący wykryte błędy i obszary ryzyka oraz lista wytycznych do optymalizacji.
Zamów u nas usługę pozycjonowania, a Audyt UX / użyteczności strony wykonamy bezpłatnie!
Korzyści z wdrożenia audytu UX:
Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!