Audyt UX

Audyt UX / użyteczności

Audyt UX / użyteczności (ang. User Experience) to dokładna analiza witryny pod kątem realizacji celów firmy i użyteczności z punktu widzenia klienta. Sprawdzimy m.in. takie elementy jak bezpieczeństwo, ścieżka zakupowa czy łatwość w poruszaniu się po stronie i odporność na błędy użytkowników.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Nasza metodologia.

Korzystając z Google Analytics sprawdzamy stronę w oparciu o metodę ABC, czyli skupiamy się na trzech najważniejszych metrykach, tj. Acquisition – pozyskiwanie, Behaviour – zachowanie oraz Conversion – konwersja. Dzięki takiemu spojrzeniu dowiemy się z jakich źródeł jest pozyskiwany ruch na stronę, jak użytkownicy się na niej zachowują, a także jak konwertują. Stworzymy profil użytkownika oraz sprawdzimy jakie potencjalne problemy może napotkać podczas swojej wizyty. Przetestujemy stronę pod kątem heurystycznym w poszukiwaniu problemów i zaproponujemy ich poprawę. Dzięki nagraniom sesji i mapom ciepła określimy, na co użytkownik zwraca szczególną uwagę. Zweryfikujemy czy najważniejsze strony są wykonane prawidłowo pod względem dobrych praktyk z zakresu User Experience. Całość zwieńczy obszerny raport wskazujący wykryte błędy i obszary ryzyka oraz lista wytycznych do optymalizacji.

Zamów u nas usługę pozycjonowania, a Audyt UX / użyteczności strony wykonamy bezpłatnie!

Korzyści z wdrożenia audytu UX:

Podniesienie współczynnika konwersji.
Poznanie swojego użytkownika.
Usunięcie błędów utrudniających korzystanie z serwisu.
Poprawa pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Obniżenie kosztów reklamy Adwords.
Poprawa współczynnika odrzuceń.
Zwiększenie wiarygodności firmy.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!