
Reklama na YouTube
Reklama na YouTube, czyli na najpopularniejszej platformie wideo, pozwala docierać do potencjalnych klientów, gdy oglądają filmy w YouTube lub ich szukają i płacić tylko wtedy, gdy rzeczywiście ją obejrzą.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Jak działa reklama na YouTube?
Według wewnętrznych danych YouTube użytkownicy spędzają ponad godzinę dziennie, oglądając filmy na komórkach. Biorąc także pod uwagę, że jest to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie i korzysta z niej ponad miliard użytkowników, warto pojawić się tu z odpowiednią reklamą, aby dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Reklamy można wyświetlać obok niekomercyjnych treści w serwisie, jak również bezpośrednio w materiałach wideo, także na stronach sieci partnerów wideo Google. Dla wymagających Klientów YouTube udostępnia prestiżowe a zarazem najdroższe miejsce, w którym możemy wyświetlać reklamy, czyli stronę główną serwisu (Masthead).
Formaty reklamy na YouTube:
Reklamy displayowe.
W przypadku braku gotowego materiału wideo, można wyświetlać w YouTube na urządzeniach desktopowych standardowe reklamy graficzne. Można je zobaczyć na prawo od filmu, pod filmem lub nad listą proponowanych filmów.

Nakładki reklamowe.
Reklamy graficzne wyświetlane w dolnych 20% okna filmu, które widz może w każdej chwili zamknąć. Opcjonalnie mogą uwzględniać towarzyszącą reklamę displayową wyświetlaną na prawo od filmu.

Reklamy wideo możliwe do pominięcia.
Reklamy wideo (TrueView In-Stream) pojawiające się najczęściej przed filmem, ale także w jego trakcie lub po zakończeniu, które widz może pominąć po 5 sekundach. Naliczenie płatności następuje dopiero po obejrzeniu 30 sekund lub całej reklamy.

Reklamy wideo niemożliwe do pominięcia.
Reklamy wideo wyświetlające się przed, w trakcie lub po filmie, które mogą trwać do 15-20 sekund. Widz musi je obejrzeć w całości, zanim będzie mógł odtworzyć wybrany film.

Reklamy w przerywnikach.
Reklamy wideo trwające maksymalnie 6 sekund (Bumper ads), które mogą wyświetlać się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu. Widz nie ma możliwości pominięcia reklamy.

Karty sponsorowane.
Karty sponsorowane pojawiają się przez kilka sekund jako zajawka, a następnie można je rozwinąć i przeglądać. Wyświetlane są na nich treści związane z filmem, a dzięki połączeniu z Google Merchant Center, także karty produktowe.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!