Link building
Link building to podstawowy i najbardziej czasochłonny etap działań SEO. Realizujemy go według precyzyjnie stworzonej strategii, korzystając wyłącznie ze sprawdzonych i wysokiej jakości źródeł. Docelowy profil linków ma być naturalny i zapewnić trwałe efekty.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Strategia pozyskiwania linków.
Link Building dzielimy ze względu na umiejscowienie linków, czyli linkowanie wewnętrzne – w ramach pozycjonowanej domeny oraz linkowanie zewnętrzne – pozyskiwanie linków z innych serwisów. W pierwszej kolejności skupimy się na tym drugim.
Patrząc na stanowisko Google w kwestii pozycjonowania nie ma wątpliwości, że tylko pozyskiwanie naturalnych i wartościowych linków przyniesie zmierzone rezultaty. Obecnie dużo większe znaczenie ma jakość linków, a nie ich ilość. Dlatego naszym klientom zalecamy długofalową strategię budowania linków, aby ich profil był prawdziwy i autentyczny.
Jak robimy Link Building?
Przykładowe źródła linków:
Poprawne linkowanie wewnętrzne.
Linkowanie wewnętrzne jest jednym z najważniejszych elementów prawidłowo zoptymalizowanego serwisu. Na tym etapie rozdzielamy „moc SEO” (link juice) pomiędzy poszczególnymi podstronami, nie zapominając o wygodzie użytkowników (User Experience). Architekturę linków wewnętrznych sprawdzamy na etapie audytu SEO, a następnie opracowujemy właściwą strukturę dedykowaną do konkretnego serwisu, która zostanie wdrożona podczas optymalizacji witryny. Przy planowaniu rozmieszczenia linków zwracamy szczególną uwagę na odpowiednie anchor teksty, atrybuty linków oraz stosujemy zasadę first link counts.
Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!