Reklama w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce wyświetla się, gdy użytkownicy szukają oferty takiej jak Twoja. Zapłacisz dopiero wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i przejdzie na Twoją stronę lub do Ciebie zadzwoni.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Co obejmuje reklama w wyszukiwarce?

Reklama w wyszukiwarce, nazywana także linkami sponsorowanymi, obejmuje reklamy tekstowe i reklamy produktowe w Google, a także reklamy tekstowe na stronach partnerów wyszukiwania, takich jak: Interia.pl czy Onet.pl. Wyświetlana jest ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania, a także pod nimi na dole strony. Ponadto w przypadku urządzeń mobilnych można skorzystać z dodatkowych funkcji, pozwalających klientowi na bezpośredni kontakt z firmą poprzez połączenie telefoniczne lub wiadomość SMS.

Jak wygląda reklama w wyszukiwarce?

Podstawowa reklama w wyszukiwarce składa się z trzech części: nagłówka, wyświetlanego adresu URL i opisu reklamy. Nagłówek jest złożony z dwóch części maksymalnie po 30 znaków, które są oddzielone pionową kreską. Adres URL w swojej ścieżce zawiera dwa pola tekstowe po 15 znaków każde oddzielone ukośnikiem. Natomiast opis wyświetlany pod adresem URL może mieć maksymalnie 80 znaków. Poszczególne składniki reklamy w zależności od urządzenia używanego przez klienta mogą czasem nie zawierać całego tekstu i zostać skrócone.

Reklama w wyszukiwarce desktop

Jak widać na powyższym przykładzie, reklamy mogą być bardziej atrakcyjne oraz praktyczne dla użytkowników, dzięki zastosowaniu różnego rodzaju rozszerzeń. Aktualnie do dyspozycji mamy 11 rodzajów rozszerzeń, które przekazują dodatkowe informacje i zwiększają powierzchnię zajmowaną przez reklamę. Wyświetlają się one w różnych konfiguracjach w zależności od przewidywanej przez AdWords skuteczności oraz używanego urządzenia.

Dostępne rozszerzenia:

Rozszerzenia połączeń
Rozszerzenia lokalizacji
Rozszerzenia wiadomości
Rozszerzenia linków do podstron
Rozszerzenia powiązanej lokalizacji
Rozszerzenia objaśnień
Rozszerzenia informacji w witrynie
Rozszerzenia cen
Rozszerzenia aplikacji
Rozszerzenia opinii
Rozszerzenia promocji

Szczególnie interesujące w przypadku reklam kierowanych na urządzenia mobilne są rozszerzenia połączeń, wiadomości i lokalizacji. Pierwsze dwa ułatwiają kontakt telefoniczny oraz wysłanie wiadomości SMS, natomiast ostatnie doprowadzi Klienta wprost pod drzwi Twojej firmy.

Reklama w wyszukiwarce mobilnej

Dlaczego warto wybrać nas?

W ramach współpracy do projektu zostanie przydzielony dedykowany specjalista, który posiada certyfikat Google, potwierdzający biegłość w zakresie prowadzenia efektywnych kampanii w wyszukiwarkach. Pracę rozpoczniemy od analizy Twojej branży i wspólnego wyznaczenia mierzalnych celów. Na tej podstawie zostanie przygotowana profesjonalna kampania zawierająca trafny zestaw fraz kluczowych oraz atrakcyjne reklamy rozbudowane o odpowiednie rozszerzenia. Na bieżąco będziemy wprowadzać zmiany optymalizacyjne, kładąc nacisk na najskuteczniejsze elementy, dzięki czemu powierzony nam budżet zostanie rozdysponowany na najbardziej efektywne źródła. Regularnie dostarczymy raporty zawierające osiągane wyniki oraz przekażemy wsparcie telefoniczne i mailowe.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!