Social Media Marketing

Social Media Marketing

Social Media Marketing to działania marketingowe mające na celu zdobycie uwagi oraz generowanie ruchu na stronie przy pomocy serwisów społecznościowych. Twoi klienci spędzają tu codziennie dużo czasu, dlatego nie możesz ignorować tych miejsc.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Dlaczego Social Media Marketing?

Marketing w mediach społecznościowych jest doskonałym sposobem na nawiązanie trwałych relacji z klientami. Dzięki ogromnemu zasięgowi, który nieprzerwanie rośnie, możemy pozyskiwać nowych odbiorców docierając do nich z odpowiednim przekazem. Niemniej jednak by osiągnąć sukces w Social Media każde działanie powinno mieć określony cel, a aktywność w różnych kanałach należy prowadzić spójnie. Trzeba pamiętać, że nieumiejętnie prowadzona komunikacja może doprowadzić do niepotrzebnych kłopotów, a nierzadko nawet do tzw. „czarnego PR”, który ciężko później naprawić.

Najpopularniejszy portal społecznościowy – ponad 2 miliardy użytkowników na całym świecie w tym ok. 15 milionów z samej Polski.

Platforma skupiająca niszowe społeczności, ale zaangażowane w swoich kręgach. Obecność w G+ bezpośrednio wpływa na pozycję strony w wyszukiwarce Google.

Serwis do niedawna postrzegany jako miejsce do dzielenia się zdjęciami, obecnie mocno przyciągający uwagę i bardziej angażujący użytkowników niż Facebook czy Twitter.

Zdecydowanie mniejszy portal niż Facebook, ale z dużym potencjałem, ponieważ stawia przede wszystkim na dialog, co daje ogromne możliwości w real-time marketingu.

Najbardziej popularna platforma wideo – ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie w tym ok. 13 milionów z samej Polski.

Serwis specjalizujący się w kontaktach biznesowych, zrzeszający ok. 550 milionów użytkowników na całym świecie w tym ok. 2,1 milionów z samej Polski.

Platforma skupiająca miłośników sztuki, w głównej mierze płeć piękną. Oferuje nie tylko rozbudowane możliwości sprzedażowe, ale także znacząco wpływa na pozycjonowanie.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!