Remarketing

Remarketing

Remarketing to rodzaj kampanii wykorzystywanej w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę. Trafimy do najbardziej konwertujących klientów w odpowiednim czasie.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Jak działa remarketing AdWords?

Remarketing w praktyce polega na wyświetlaniu użytkownikom, którzy odwiedzili daną witrynę i pozostawiali po sobie ślad w postaci ciasteczka cookie, spersonalizowanych reklam w momencie, gdy przeglądają inne strony internetowe lub korzystają z wyszukiwarki. Po kliknięciu w reklamę zostają przekierowani bezpośrednio do interesującej ich oferty.

Korzyści z remarketingu AdWords:

Możliwość odzyskania klienta
Dotrzemy do użytkowników, którzy już wcześniej byli zainteresowani Twoją ofertą, zarówno gdy korzystają z wyszukiwarki jak i odwiedzają inne witryny czy aplikacje mobilne.
Budowanie stałej relacji z klientami
Przypomnimy o Twojej firmie i zachęcimy do kolejnych zakupów, wyświetlając reklamy będące w obszarze zainteresowań danej osoby.
Informowanie o promocjach
Trafimy do właściwych użytkowników z informacją o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych, aby zwiększyć prawdopodobieństwo konwersji.
Mierzenie skuteczności kampanii
W ustalonych odstępach czasu będziemy przesyłać raporty o wynikach kampanii, które będą zawierały pełne statystyki prowadzonych przez nas działań.
Emitowanie precyzyjego przekazu
Reklama, którą zobaczy klient będzie spersonalizowana w oparciu o historię jego działań w serwisie.

Rodzaje remarketingu AdWords:

Standardowy – wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w momencie gdy przeglądają inne witryny i korzystają z aplikacji mobilnych.
Dynamiczny – wyświetlanie spersonalizowanych reklam zawierających wcześniej przeglądane przez użytkowników produkty lub usługi.
W wyszukiwarce (RLSA)wyświetlanie reklam w wyszukiwarce osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, ale po jej opuszczeniu szukają dalszych informacji w Google.
Wideo – wyświetlanie reklam osobom, które obejrzały film lub weszły w interakcję z Twoim kanałem w YouTube, w momencie gdy korzystają z serwisu, jak również przeglądają witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
Na listę klientów – wyświetlanie reklam osobom, których adresy e-mail przesłaliśmy do systemu i które są aktualnie zalogowane w Google.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!