Content Marketing

Content Marketing

Content Marketing, czyli tzw. marketing treści, to skuteczna strategia marketingowa wspomagająca pozyskiwanie nowych klientów poprzez przykuwanie uwagi interesującymi treściami. Content marketing buduje długotrwałe i angażujące relacje z użytkownikami wykorzystując nie tylko teksty, ale również filmy video, obrazy, infografiki i wiele innych.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Jak robimy Content Marketing?

Budowa person
Tworzymy dokładny profil użytkownika i badamy jakie treści go interesują. Dzięki temu możemy precyzyjnie dobrać rodzaj kontentu oraz sposób dystrybucji.
Dobór tematyki
Na podstawie znajomości profilu użytkownika, a także analizy rynku dobieramy odpowiednie tematy oraz słowa kluczowe.
Wybór formatów
Wybieramy różnorodne formy przekazu, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Aktualnie popularne są treści multimedialne, co przekłada się na ich szersze rozprzestrzenienie.
Analityka efektów
Mierzymy rezultaty jakie osiągnęła realizowana kampania oraz raportujemy skuteczność podejmowanych działań.
Badanie rynku
Analizujemy trendy rynkowe i działania konkurencji oraz sprawdzamy jakie tematy cieszą się największym zainteresowaniem, aby dobrać właściwą strategię.
Weryfikacja strategii
Wyznaczamy konkretne cele i zadania do osiągnięcia, co pozwoli na weryfikację efektywności naszych działań content marketingowych.
Dystrybucja contentu
Przeprowadzając audyt miejsc docelowych i monitorując markę określamy optymalne kanały dystrybucji przygotowanego materiału i dobieramy najlepsze formy promocji.
Optymalizacja działań
Sukcesywnie udoskonalamy wdrażaną strategię, aby realizowany content marketing przynosił jak najlepsze wyniki.

Korzyści z Content Marketingu:

Wzrost ruchu na stronie.
Większa rozpoznawalność marki.
Pozyskiwanie leadów.
Wzrost współczynnika konwersji.
Większe zaangażowanie użytkowników.
Długotrwałe rezultaty.
Przywiązanie do marki.

Sprzężenie zwrotne z Inbound Marketingiem.

Klient sam odnajdzie wartościowy kontent, dzięki Inbound Marketingowi, czyli koncepcji marketingowej polegającej na udostępnianiu treści odpowiednim użytkownikom w odpowiednim czasie. Najważniejszym celem tej koncepcji jest budowanie trwałych relacji z odbiorcami, dla których znalezione informacje są na tyle atrakcyjne, że chętnie je dobrowolnie rozpowszechnią, tzw. marketing wirusowy.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!