Reklama Gmail

Reklama Gmail

Reklama Gmail pozwala wyświetlać spersonalizowane reklamy w Gmailu, które są nienachalne, a użytkownicy mogą je zapisać, przesłać dalej lub rozwinąć w swojej skrzynce odbiorczej.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Jak wygląda reklama Gmail?

Reklama Gmail składa się z dwóch części, tj. zwiniętej i rozwiniętej. Forma zwinięta odgrywa rolę zajawki i pojawia się na szczycie listy e-maili zakładki „Oferty” poczty Google. Wyróżniona jest odpowiednią etykietą i oddzielona od reszty wiadomości podwójną linią. Zawiera nazwę firmy, temat wiadomości oraz krótki tekst, a na urządzeniach mobilnych także logo firmowe. Opłata za reklamę AdWords zostanie naliczona, gdy użytkowanik zachęcony zwiastunem zdecyduje się go kliknąć.

Po kliknięciu w zajawkę właścicielowi poczty rozwinie się specjalnie przygotowany e-mail reklamowy, który może spełniać różne cele i zawierać m.in.: tekst, formularz kontaktowy, obrazy, filmy wideo czy przyciski przekierowujące do witryny lub na urządzeniach mobilnych pozwalające na bezpośrednie nawiązanie połączenia telefonicznego. Wszystkie interakcje użytkowników z rozwiniętą reklamą nie podlegają opłacie. Wiadomość użytkownik może przekazać dalej na wybrany adres email lub zapisać w swojej skrzynce w folderze Odebrane.

Forma zwinięta - zajawka

Reklama Gmail zajawka

Forma rozwinięta - właściwa

Reklama na Gmail

Korzyści z reklamy Gmail:

Precyzyjne kierowanie reklamy do wybranej grupy docelowej.
Stosunkowo niskie koszty za kliknięcia reklamy przy dużej grupie odbiorców.
Nienachalna forma, często nawet nieodbierana jako reklama, pozwala na wzmocnienie świadomości marki.
Dokładna analiza efektów i interakcji z reklamą.
Dotarcie do prawdziwych użytkowników w momencie, gdy przeglądają swoją skrzynkę pocztową i nastawieni na przyjmowanie informacji.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!