Reklama Gmail
Reklama Gmail pozwala wyświetlać spersonalizowane reklamy w Gmailu, które są nienachalne, a użytkownicy mogą je zapisać, przesłać dalej lub rozwinąć w swojej skrzynce odbiorczej.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Jak wygląda reklama Gmail?
Reklama Gmail składa się z dwóch części, tj. zwiniętej i rozwiniętej. Forma zwinięta odgrywa rolę zajawki i pojawia się na szczycie listy e-maili zakładki „Oferty” poczty Google. Wyróżniona jest odpowiednią etykietą i oddzielona od reszty wiadomości podwójną linią. Zawiera nazwę firmy, temat wiadomości oraz krótki tekst, a na urządzeniach mobilnych także logo firmowe. Opłata za reklamę AdWords zostanie naliczona, gdy użytkowanik zachęcony zwiastunem zdecyduje się go kliknąć.
Po kliknięciu w zajawkę właścicielowi poczty rozwinie się specjalnie przygotowany e-mail reklamowy, który może spełniać różne cele i zawierać m.in.: tekst, formularz kontaktowy, obrazy, filmy wideo czy przyciski przekierowujące do witryny lub na urządzeniach mobilnych pozwalające na bezpośrednie nawiązanie połączenia telefonicznego. Wszystkie interakcje użytkowników z rozwiniętą reklamą nie podlegają opłacie. Wiadomość użytkownik może przekazać dalej na wybrany adres email lub zapisać w swojej skrzynce w folderze Odebrane.
Forma zwinięta - zajawka
Forma rozwinięta - właściwa
Korzyści z reklamy Gmail:
Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!