Reklama mobilna

Reklama mobilna

Reklama mobilna to must have w dzisiejszych czasach, gdy praktycznie nie rozstajemy się ze smarfonami i używamy ich wszędzie. Warto to wykorzystać i dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą kampanii mobilnych, które dostosowywane są do konkretnego użytkownika i dobrze wyświetlane na wszystkich urządzeniach.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Typy reklam mobilnych.

W AdWords możemy skonfigurować specjalny typ reklamy, który będzie się wyświetlać tylko na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony, tablety czy smartwatche. Reklamy pojawią się w wyszukiwarce, witrynach zoptymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych oraz w aplikacjach na smartfony, m.in. YouTube. Do wyboru mamy wiele typów reklam mobilnych, których użyjemy w zależności od rodzaju kampanii, np.: reklamy wideo, tekstowe, graficzne, reklamy typu „Tylko połączenie” czy reklamy aplikacji. Wszystkie nasze kreacje reklamowe dostosowane są do wymogów Google’a.

Korzyści z reklamy mobilnej:

Będziesz tam, gdzie Twoi klienci
Około 90% użytkowników internetu w wieku 16-34 lata wchodzi do sieci przy pomocy smartfonów, a ten odsetek z roku na rok rośnie we wszystkich grupach wiekowych. Dlatego reklama mobilna staje się podstawowym wyborem dotarcia do konsumentów.
Trafisz do klienta w odpowiednim momencie
Trafność w czasie jest głównym wyróżnikiem reklamy mobilnej w porównaniu do innych form marketingu. Możemy dotrzeć do użytkowanika w czasie rzeczywistym, ponieważ swój telefon ma zawsze przy sobie.
Dotrzesz do realnych użytkowników
Śledzenie informacji o konsumentach korzystających z urządzeń mobilnych, dzięki unikalnym identyfikatorom pozwala jasno określić, że dotarliśmy do rzeczywistej osoby, a nie pliku cookie czy adresu IP.
Wysyłasz spersonalizowany przekaz
Znając grupę docelową możemy wyświetlać trafne reklamy w miejscach, które są przystosowane do urządzeń mobilnych. Dzięki nawiązaniu relacji z klientem na preferowanych przez niego platformach możemy sprawnie wyprzedzić konkurencję.
Oszczędzasz czas i pieniądze
Docierając do właściwych osób we właściwych miejscach obniżasz koszty pozyskiwania klientów, ponieważ inwestujesz w konwertujących użytkowników i nie marnujesz czasu na niewłaściwe grupy docelowe.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!