Marketing Szeptany

Marketing szeptany

Marketing szeptany to usługa, która ma na celu wywołanie u Twoich klientów pozytywnych opinii i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki. Pojawimy się w odpowiednich miejscach z właściwymi komunikatami.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Jak działa marketing szeptany?

Aktualnie internauci są bardziej świadomi i wymagający niż miało to miejsce kilka lat wcześniej. W stosunku do masowo napływających komunikatów reklamowych stali się nieufni, a nachalna lub źle stargetowana reklama potrafi zniechęcić użytkownika na długi czas. W związku z tym w procesie zakupowym coraz większe znaczenie zaczęły odgrywać opinie osób, które już miały styczność z daną marką, produktem czy usługą. Marketing szeptany (buzz marketing) jest doskonałą odpowiedzią na ten trend.

Wyróżniającą zaletą buzz marketingu jest jego wysoka wiarygodność, ponieważ według badań opinie i recenzje zamieszczane przez autentycznych konsumentów wzbudzają znacznie większe zaufanie potencjalnych klientów niż tradycyjne formy reklamy. Dzięki temu docieramy do użytkownika zarówno na etapie poszukiwania informacji jak i w chwili podejmowania decyzji (tzw. Zero Moment of Truth).

Korzyści z marketingu szeptanego:

Budowanie pozytywnego wizerunku.
Wspomaganie pozycjonowania.
Wzbudzanie zaufania użytkowników.
Wzrost liczby zapytań ofertowych.
Zwiększanie rozpoznawalności.
Poprawa współczynnika konwersji.
Zwiększanie ruchu w witrynie.
Poznanie potrzeb oraz oczekiwań konsumentów.

Jak prowadzimy marketing szeptany?

01.Przyjmując zlecenie na marketnig szeptany zawsze zaczynamy pracę od dokładnego zapoznania się z ofertą klienta i w miarę możliwości przetestowania produktu. Wiedza ta pozwoli nam na swobodne prowadzenie rozmów z tego zakresu oraz wnoszenie do dyskusji wartościowych i merytorycznych informacji. Jako profesjonaliści stosujemy się do zasad zawartych w przepisach prawa polskiego o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym i o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
02.W kolejnym kroku określamy precyzyjny cel naszych działań. Ustalamy z klientem czy potrzebny jest większy ruch na stronie, wzrost sprzedaży produktów, pozytywne opinie wśród konsumentów, większa liczba fanów na Facebooku czy wspomaganie pozycjonowania. Zdefiniowanie mierzalnych założeń pozwoli właściwie dopasować dedykowane rozwiązania i śledzić rezultaty kampanii.
03.Następnym etapem jest opracowanie kompleksowej strategii i dobranie odpowiednich kanałów komunikacji. W dużej mierze buzz marketing odbywa się na forach internetowych, w komentarzach na blogach i w portalach społecznościowych. Natomiast każda metoda, która jest skuteczna może być właściwym wyborem, np. materiał wideo, współpraca z influencerami czy test konsumencki.
04.Po gruntownym przygotowaniu możemy zacząć wiarygodną komunikację. Priorytetową kwestią jest prowadzenie etycznych działań, bez nachalnej reklamy. Nasz przekaz ma być impulsem do rozmowy i zadawania pytań przez użytkowników, a forma kontaktu powinna być naturalna i niewymuszona.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!