Monitoring Marki

Monitoring marki

Monitoring marki pozwoli Ci dotrzeć do miejsc, w których mówią o Twojej firmie w sieci i mediach społecznościowych, a także sprawdzić co robi konkurencja.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Korzyści z monitoringu marki:

Poznasz opinie Twoich klientów
Będziemy monitorować wszystkie wzmianki o Twojej marce zarówno w mediach społecznościowych, jak i na forach, blogach czy w serwisach branżowych.
Staniesz na straży swojego wizerunku
Natychmiastowo wykryjemy szkodliwe wpisy i błyskawicznie zareagujemy w sytuacjach podbramkowych.
Znajdziesz nowych klientów
Dotrzemy do osób szukających informacji o Twoich produktach lub usługach i włączymy się do kluczowych dyskusji.
Przeanalizujesz działania konkurencji
Sprawdzimy opinie na temat Twojej konkurencji oraz dowiemy się gdzie znajdują się klienci Twoich rywali biznesowych.

Zasady współpracy.

Współpracę zaczynamy od określenia przez klienta słów kluczowych jakie mamy monitorować. Następnie wykonujemy audyt brandingowy, czyli sprawdzamy historyczne i aktualne wzmianki o marce. Każdego dnia kontrolujemy wypowiedzi użytkowników, korzystając z wiodących narzędzi do monitoringu Internetu i Social Media. W zależności od oczekiwań na bieżąco przesyłamy klientowi dokładne zestawienia lub sami bierzemy aktywny udział w dyskusjach i wnosimy do nich wartościowe informacje.

Monitoring marki warto połączyć z usługą marketingu szeptanego, co pozwoli nie tylko śledzić wzmianki o Twojej firmie, ale także kształtować jej spójny wizerunek. Kompleksowe podejście do tematu sprawi, że o reputację Twojej firmy w Internecie nie będzie potrzeby się martwić,  a rozpoznawalność i świadomość marki będą rosnąć.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!