Reklama lokalna

Reklama lokalna

Reklama lokalna pozwala zaprowadzić klientów wprost pod Twoje drzwi lub uzyskać więcej połączeń telefonicznych. Wykorzystujemy zaawansowane funkcje Google AdWords, aby precyzyjnie docierać do Twoich lokalnych klientów.

Innowacyjność

Bezpieczeństwo

Jakość

Dla kogo jest reklama lokalna?

Reklama lokalna przeznaczona jest dla przedsiębiorców prowadzących regionalny biznes, którzy chcą trafić ze swoją ofertą do potencjalnych klientów znajdujących się w określonej odległości od siedziby firmy. Kampania lokalna może być nastawiona na generowanie połączeń telefonicznych od zainteresowanych osób, wizyty w sklepie tradycyjnym lub informowanie potencjalnych klientów, np. o adresie firmy, godzinach otwarcia czy opiniach innych klientów. Tą formą reklamy powinni się zainteresować, m.in.: elektrycy, hydraulicy, salony fryzjerskie, przedszkola, pomoc drogowa, warsztaty samochodowe, itd.

Narzędzia dla reklamy lokalnej:

Kierowanie reklam na określoną lokalizację
Będziemy wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy znajdują się w wybranej lokalizacji lub są nią zainteresowani. Kampanię można kierować na określony kraj, region, miasto lub obszar o wskazanym promieniu.
Stosowanie rozszerzeń lokalizacji
Po połączeniu z kontem Google Moja Firma wyświetlimy w reklamie dodatkowo dane teleadresowe, a użytkownik zobaczy także użyteczną mapkę, która doprowadzi go wprost pod drzwi Twojej firmy.
Stosowanie rozszerzeń połączeń
Zachęcimy klientów z sieci do kontaktu telefonicznego z Twoją firmą, wyświetlając im na desktopach numer telefonu, a na urządzeniach mobilnych klikalny przycisk „Zadzwoń”.
Reklama w Mapach Google
Dotrzemy do użytkowników korzystających z Map Google (również aplikacji mobilnej) i wyświetlimy im reklamę z danymi Twojej firmy, jak do niej dotrzeć, a także w jakich godzinach jest otwarta.

Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!