Reklama sklepu internetowego
Reklama sklepu internetowego powinna opierać się na synergii kilku form reklamy, aby była naprawdę skuteczna. Dzięki kompleksowym działaniom pozyskamy więcej powracających klientów i zwiększymy liczbę konwersji w Twoim sklepie.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Jak reklamować sklep internetowy?
Do reklamy sklepu internetowego podchodzimy wielokierunkowo, co pozwala szybko osiągnąć zauważalne wzrosty sprzedaży. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych elementów, które umożliwią Ci osiągnięcie sukcesu w branży e-commerce.
Pozycjonowanie sklepu
Fundamentem naszych działań jest prawidłowa optymalizacja sklepu, poprzedzona rzetelnym audytem SEO oraz UX. Tworzymy także unikalne i wartościowe opisy kategorii oraz produktów, co bezpośrednio przekłada się na lepszą widoczność w wyszukiwarce. Kolejnym krokiem jest budowa naturalnego profilu linków, dzięki czemu uzyskamy stabilną pozycję sklepu.Reklama AdWords
Dla Klientów zdeterminowanych do osiągania natychmiastowych efektów, proponujemy odpowiednią kampanię AdWords, która bezzwłocznie przyciągnie zainteresowanych użytkowników. Niemniej jednak radzimy w pierwszej kolejności skupić się na prawidłowej optymalizacji sklepu, co zapewni o wiele lepsze wyniki reklamy oraz obniży koszty kampanii.Promocja w Social Media
W niektórych branżach chcąc nawiązać trwałe relacje z potencjalnymi klientami, obecność w Social Mediach, to wręcz obowiązek. Dlatego naszym Klientom sugerujemy doskonale sprawdzający się w przypadku sklepów internetowych retargeting produktowy na Facebooku, który znacząco przekłada się na liczbę konwersji w witrynie.Blog sklepowy
Systematyczne prowadzenie bloga sklepowego, to doskonały sposób na poprawę widoczności najważniejszych stron serwisu w wyszukiwarce, ale także na kreowanie się jako eksperta w danej branży. Dobierzemy odpowiednie narzędzia i platformę, żeby uzyskać jak najlepsze rezultaty i zwiększyć zainteresowanie Twoim e-sklepem.E-mail marketing
Z Klientami trzeba utrzymywać stały kontakt, dlatego poinformujemy ich o dedykowanych ofertach specjalnych, aktualnych akcjach promocyjnych czy nowościach w sklepie internetowym. Systematycznie przypomnimy też o pojawiających się wpisach na blogu lub prześlemy wartościowy poradnik czy webinar.Powyższe przykłady, to tylko niektóre możliwości, z których Klient może skorzystać. Do dyspozycji mamy także fora branżowe, współpracę z Blogerami i serwisami tematycznymi, porównywarki cen, kanał na YouTube, powiadomienia push czy Allegro. Wybór właściwych metod promocji dobieramy wspólnie, analizując konkretny przypadek i branżę.
Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!