Reklama display
Reklama display to idealny wybór jeżeli chcesz zwiększyć świadomość Twojej marki w internecie lub wchodzisz na rynek z nowym produktem. Dzięki reklamie w sieci reklamowej możesz trafić do swoich klientów na stronach, które przeglądają lub w aplikacjach z których korzystają.
Innowacyjność
Bezpieczeństwo
Jakość
Jak działa reklama display?
Reklama display w sieci reklamowej Google (ang. GDN – Google Display Network), która obejmuje ponad 2 miliony stron, pozwala dotrzeć do ponad 90% użytkowników internetu. Reklamy tekstowe, graficzne czy elastyczne można kierować na wiele sposobów, m.in.: na miejsca docelowe, na słowa kluczowe, na tematy, na listy remarketingowe, według danych demograficznych czy zainteresowań. Kierowanie na listy remarketingowe idealnie sprawdza się w przypadku reklamy sklepów internetowych. Dzięki temu Twój przekaz dotrze do konkretnych osób, które m.in.: przeglądają serwisy i blogi w danej tematyce, oglądają filmy na YouTube związane z Twoją branżą czy należą do wybranej grupy demograficznej. W sieci GDN oprócz rozliczania się za kliknięcie czy konwersję, pojawia się model CPM, czyli koszt tysiąca wyświetleń.
Korzyści z reklamy display:
Gigantyczny zasięg
Do dyspozycji mamy cały szereg miejsc, w których możemy wyświetlać Twoje reklamy, m.in. na znanych polskich portalach, tj. wp.pl, sport.pl czy money.pl.Rentowna inwestycja
Przy stosunkowo niskich kosztach jesteśmy w stanie dotrzeć do dużej grupy odbiorców.Rozbudowa bazy klientów
Powiększymy Twoją grupę odbiorców wyświetlając reklamę osobom, które nie poszukują aktywnie produktów lub usług, ale są nimi potencjalnie zainteresowane.Precyzyjne targetowanie
Różnorodne metody kierowania reklam pozwalają nam trafić do właściwej grupy docelowej.Budowa świadomości marki
Reklamy możemy emitować w wielu miejscach jednocześnie, co sprawi, że Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna.Gdzie wyświetlają się reklamy display?
Poniżej przykładowe strony partnerskie Google.
Wypełnij Brief Online, a otrzymasz darmową wycenę!