Orientacyjny cennik za reklamę AdWords
Model rozliczeń dobieramy indywidualnie do konkretnej kampanii.
Elementy Planu Podstawowego +
Elementy Planu Optymalnego +
Dlaczego powyższy cennik jest orientacyjny?
Wyjściowo miesięczna opłata za prowadzenie kampanii AdWords składa się z podstawowego abonamentu (w zależności od wybranego planu) powiększonego o 12% wydanego budżetu. W przypadku dużych zleceń jesteśmy otwarci na negocjację bazowych kwot. Kluczową kwestią jest to, że wysokość budżetu przeznaczanego na reklamę określa Klient, a nasze działania dopasowujemy do określonej kwoty. Oczywiście pomagamy określić optymalną wartość, która jest uzależniona od zamierzonych celów biznesowych.
Wynagrodzenie za prowadzenie kampanii jest ściśle związane z przewidywanym nakładem naszej pracy. Końcowy koszt uzależniony jest od szeregu czynników determinowanych w głównej mierze od wybranego rodzaju kampanii. Podstawowymi składowymi są wielkość kampanii, obrane cele, ilość wykorzystywanych słów kluczowych, ilość grup użytkowników do których kierujemy reklamy czy ilość promowanych produktów. Bierzemy też pod uwagę wymagany czas pracy potrzebny do właściwego funkcjonowania kampanii oraz częstotliwość dokonywanych zmian.
W początkowym etapie wielokrotnie okazuje się, że konieczne jest przygotowanie strony Klienta do przeprowadzenia skutecznej kampanii. Należy na niej wdrożyć odpowiednie tagi i skrypty, które pozwolą mierzyć wyznaczone cele. Dodatkowo kampanie w sieci reklamowej mogą wymagać dedykowanych plików graficznych lub wideo, co również wpływa na całkowitą cenę. Współpracujemy z programistami i grafikami, którzy bez problemu mogą takie dodatkowe zadania wykonać, ale jeżeli Klient chce zająć się tym we własnym zakresie, nie mamy nic przeciwko.